pesarak

هرچی که فکرش کنی

pesarak

هرچی که فکرش کنی

خاتمی وارد عرصه انتخابات نمی شود

 رئیس دفتر حقوقی حزب اعتماد ملی گفت: خاتمی 8 سال تجربه ریاست جمهوری دارد و اکنون باید زمینه حضور نیرویی توانمند و جدید را در عرصه انتخابات ریاست جمهوری دهم فراهم کرد.

 


 

سیدمحمد حائری رئیس دفتر حقوقی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس افزود: ، البته با نگاهی به شرایط امروز کشور، معتقدم خاتمی در عرصه انتخابات حضور نمی‌یابد.
سیدمحمد حائری گفت: خاتمی برای ثبت در تاریخ باید دین خود را در این مقطع زمانی نسبت به کروبی ادا کند.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آینده و در پاسخ به برخی سخنان مبنی بر احتمال کناره گیری کروبی به نفع خاتمی، با بیان اینکه بعید می‌دانم که خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری آتی کاندیدا شود، افزود: خاتمی 8 سال تجربه ریاست جمهوری دارد و اکنون باید زمینه حضور نیرویی توانمند و جدید را در عرصه انتخابات ریاست جمهوری دهم فراهم کرد، البته با نگاهی به شرایط امروز کشور، معتقدم خاتمی در عرصه انتخابات حضور نمی‌یابد.
رئیس دفتر حقوقی اعتماد ملی افزود‌: معتقدم که وجدان بیدار سیاسی ایران نقش بی‌بدیل آقای کروبی در سال 76 و در گزینش، حمایت و اقبال مردم از خاتمی را فراموش نخواهد کرد و از همین رو آقای خاتمی برای ثبت در تاریخ باید دین خود را در این مقطع تاریخی نسبت به کروبی ادا کند.
نماینده مردم ایلام در دور سوم مجلس شورای اسلامی در خصوص حمایت گروه‌های اصلاح‌طلب از کروبی نیز گفت: اکثر گروه‌های اصلاح‌طلب و چهره‌های سیاسی حتی در اصولگرایان، احترام فوق‌العاده‌ای برای آقای کروبی قائل هستند و ایشان را به عنوان یک سرباز فداکار جمهوری اسلامی و پیرو راستین امام راحل می دانند.
سیدمحمد حائری گفت: گروه‌های اصلاح‌طلب ممکن است که اکنون حمایت خود را علنی نکنند، اما بسیاری از آنها معتقدند که کروبی توانایی هدایت سکان اجرایی کشور را دارد و افزون بر این سوابق مدیریتی و انقلابی ایشان برای همگان محرز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد