pesarak

هرچی که فکرش کنی

pesarak

هرچی که فکرش کنی

اکبری: استقلال از دقیقه یک هجومی بازی می‌کند

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: برخلاف اینکه بخواهیم محتاط باشیم، قصد داریم در این دربی هجومی باشیم.  

 


 یدا... اکبری در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره شرایط استقلال و بازی حساس مقابل پرسپولیس اظهار داشت: هم آرامش داریم و هم بابت پیروزی مقابل پرسپولیس استرس داریم. برای برد اشتیاق بیشتری داریم و به همین دلیل هم استرس ما بیشتر از بازیکنان حریف است. به این سه امتیاز بیشتر نیاز داریم.
وی در پاسخ به اینکه استقلال را قوی تر می‌داند یا پرسپولیس را، عنوان کرد: این موضوع در روز مسابقه مشخص می شود. از لحاظ مهره هر دو تیم بازیکنان خوب و اسمی دارند. در این بازی هر تیمی از موقعیت های خود نهایت استفاده را ببرد، برنده است. این دیدار بیش از هر چیز به تمرکز نیاز دارد.
اکبری اظهار داشت: مسابقه با تجربه ها است. حساسیت دربی برای هیچکس پوشیده نیست و نباید تلاش شود تا این حساسیت را کمرنگ جلوه داد. امیدوارم جمعه دو تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارند.
هافبک آبی پوشان در این باره که دو تیم از ترس گل نخوردن محتاط بازی می کنند، عنوان کرد:‌ این بار می خواهیم بر عکس عمل کنیم و از همان دقیقه یک، با یک بازی هجومی، به هدفمان برسیم.
وی در پاسخ به اینکه از شرایط خود در ترکیب این تیم راضی است، گفت: در دیدار مقابل استقلال اهواز در پست خود بازی کردم و راضی هم بودم. فکر می کنم اگر در پست خود بازی کنم، بهتر می توانم مثمرثمر باشم.
اکبری حضور امیر قلعه نویی را در دربی یک فاکتور مثبت خواند و تصریح کرد: همیشه مقابل پرسپولیس موفق بوده و همین به لحاظ روانی به نفع ما است. این بازی عیار مربیان دو تیم را مشخص می کند.
این بازیکن با تجربه در این باره که تغیرات مدیریتی چه تاثیری در این تیم گذاشته است، اظهار داشت: تغییرات مدیرتی ربطی به مستطیل سبز ندارد. امیدوارم هرچه زودتر مشکلات مالی حل شود تا بازیکنان با توان بیشتری بازی کنند. تا همین حالا هم بازیکنان بدون توجه به این مسئله بازی خود را انجام داده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد